Häll i, Håll om och Håll tyst

 
Lustigt är det, men när man virkar till döda ting så får de liv. Mina muggar börjar tala till mig där de står i sina nyvirkade "koftor".
 
    
 
Men vad säger de?
Jo, Häll i, Håll om och Håll tyst! 
Så har jag plötsligt svaret på vad jag ska ha dessa muggar till. Det är kris-muggar och när dem inte används så ska de hjälpa mig att komma ihåg hur jag ska bete mig när den jag möter är i chock.
 
Häll i 
 
 
Håll om
 
 
Håll tyst
 
 
Galanskap?
Ja visst, men mellan att vara galen och att vara geni kan gränsen ibland vara hårfin och det finns väl ingenting som säger att både galenskap och genialitet inte ska kunna samsas i samma gamla skåp, tänker jag.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0