Rät kurs frammåt!

Alla vägar leder till Rom.

Icke!



Alla vägar leder till en garnaffär.



Alla garnaffärer leder till nya garner.


Alla nya garner leder till nya stickprojekt.


Men inga nya investeringar på fastande mage, därför fikar vi först (i garnaffären)



Sedan kommer suget att prova något nytt...



Kärleksknutor

(något att överraska mannen med när man kommer hem ;)




Sedan ut till solen och stickning...




Efter att man har stickat färdigt de redan påbörjade arbetena
(hoppsan nu ljög jag visst lite).







Väl hemma måste man se om det är någon vind i seglet i det nya garnet.





Och visst är det vind i seglet,
rät kurs!


Kommentarer
Postat av: Åsa

Lovely! Jag längtar redan tillbaks, vilken härlig helg vi hade. Kram :)

2012-05-11 @ 17:06:23
Postat av: Elisabeth

Hej Mia!



Jag blir sugen att riva fram något bland mina garner hemma när jag läser detta!



Kram Elisabeth

2012-05-29 @ 14:36:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0