Snygg, stark och klädd för blåsväder



Åkte med ut till landet för att få en skönhetsoperation gjord.
Benen blev slipade och fick ny färg.
Huden byttes helt ut för att matcha mina välsvarvade ben.
Då kom någon, kalla honom ortoped och sa att hela ryggpartiet var tvungen att stagas upp om man skulle kunna sitta på mig.
Fram med borrmaskin, skruvdragare, skruvar och lim.
Upp på snickarbänken som nu var operationsbord.
Ingen smärtlindring men ett ordentligt kirurgiskt ingrepp.
Därefter övervakning så att ingen satte sig på mig innan jag var läkt.
Och se: Här står jag nu och kan visa upp den jag vill vara. Snygg på utsidan, stark på insidan och klädd (fick även benvärmare) för att även kunna vara ute i blåsväder.
  




 

    

 


Kommentarer
Postat av: Jenny

Men Mamma Mia hur hinner du? Den är ju helt ljuvlig. Du är allt bra påhittig. Jag gillar den verkligen.

2012-06-04 @ 19:48:12
URL: http://currysfamilj.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0