Varm i november och snart i december

 
November snart i December
Ingen värme
förutom runt fötterna
som värms av sommarens aktivitet,
sticka sockor
 
Sommar och semester
 Stickar sockor i sommaren,
Knäpp och galen?
 
 
 
 
Inte om man vet
 
att allt har en början och allt har ett slut
En början som börjar med
två aviga och två räta
eller vårdagjämning med ljusa kvällar, båt och bad.
 
 
 
Men allt behöver inte ha en ett slut
men det behövs ett par sockor
 
 
 
För att hålla kvar sommarens värme i sina fötter,
när det är November snart i December
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Vännen R

Det var väl bra att kom hem så vi fick se lite fina bilder...Ser ut som du vågat dig ut? Blir så sugen att på att vara lite kreativ när jag ser allt fint du gör. Gillar dina sockor! Nu har du fått bonustid, njut och gör det du inte skulle gjort annars...Fortsätt att krya på dig. Kramar till dig:)

Svar: Tack! Bonustid blir reflektionstid. Lyxit att få krya på sig. Fortsätter att sticka, är som balsam för själen. Kram tillbaka
Exsisto MammaMia

2012-11-30 @ 15:38:23
Postat av: Kollegan Katarina

Har du vågat dig ut nu? Krya

Svar: Första stegen ute men var tillbaka inne väldigt snabbt. Små steg i taget men jag tror att det är uteluften som är det bästa för rehabiliteringen. Tack för all slang. Du uppdaterar mig så att jag kan låtsas vara 30- hela tiden ;) Kramis
Exsisto MammaMia

2012-12-01 @ 12:13:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0